Sunday 26 September 2010

Am aripi!

Te'ai simtit vreodata asa de fericita,ca pur si simplu nu te'ai putut sa te abtii sa nu plangi? Ai fost vreodata asa de fericita,ca ai simtiti ca pur si simplu iti iei zborul?
Am aripi!Da,chiar am.Nu mi'au crescut peste noapte,si nu a fost usor..dar acum,am aripi.Imi iau zborul.Zburand descopar lucruri de care pana acum habar n'am avut.Zbor,peste mari si tari..si nu ma mai opresc.Nu pot.Starea de euforie nu dispare.Nu trebuie sa dispara.Sunt fericita.
Ce am lasat in urma,acolo ramane,Trecutul este trecut,prezentul este prezent.Ce am acum,vreau sa am si de acum incolo.Viitorul,este stralucitor.
Ma orbeste pur si simplu.E o stralucire patrunzatoare,si stiu,ca o sa fie bine.O sa fie mai bine.O sa fie..pur si simplu perfect.PERFECT!
Asa cum este viata.Perfecta!Trebuie numai sa vedem ce trebuie,nu ce ni se impune.
Si eu,acuma,cad...vad m ai clar decat am vazut vreodata.Vad,ce nu vazusem pana acum,simt,ce nu am simtit niciodata.Sunt,cine am vrut intodeauna sa fiu.Sunt eu.Sunt fericita.Nu am nevoie nici de mai putin,nici de mai mult,de cat am acuma,in momentul asta.Am totul.Am lumea.Am tot ce am visat vreodata.Si asta,nimeni n'o sa poata sa'mi ia vreodata.
Am aripi..zbor!

No comments:

Post a Comment